مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-19بين الملل

سفر وزیر خارجه فلسطین به کشورهای اروپایی


وزیر خارجه فلسطین سفری را به تعدادی از کشورهای اروپایی آغاز کرد تا با مقامات این کشورها درباره پرونده انتخابات بحث و گفتگو کند.

- وزیر خارجه فلسطین سفری را به تعدادی از کشورهای اروپایی آغاز کرد تا با مقامات این کشورها درباره پرونده انتخابات بحث و گفتگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین امروز(دوشنبه) در بروکسل با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا دیدار خواهد کرد.

وی بعدا با نمایندگان اروپایی و وزرای خارجه چندین کشور دیدار خواهد کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد، هدف از سفر ریاض المالکی تکمیل تلاش های دیپلماتیک فلسطین برای ملزم کردن جامعه جهانی، اتحادیه اروپا و تمام کشورها برای عمل به مسئولیت های خود جهت تضمین برگزاری انتخابات شورای قانونگذاری فلسطین به ویژه در قدس بدون کارشکنی یا موانعی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف این سفر کسب حمایت بین المللی از انتخابات و فشار بر اسراییل برای توقف تمام اقداماتی است که در روند برگزاری انتخابات در قدس مشکل ایجاد می کند.

روز یکشنبه نشست کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) به ریاست محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای بررسی پرونده انتخابات برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر خارجه فلسطین به کشورهای اروپایی

سفر وزیر خارجه فلسطین به کشورهای اروپایی