مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-19اقتصادي

این شهر کوچک بین نارنجی و قرمز گرفتار است


فرماندار هندیجان با اشاره به افزایش موارد بستری در این منطقه و احتمال تغییر وضعیت از نارنجی به قرمز گفت: سعی کرده ایم از شیب تند بیماری جلوگیری کنیم اما وضعیت بیماری در هندیجان در روزهای آینده مشخص نیست و شاید شرایط حتی بدتر شود.

- علی بویری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بیماری در شهرستان هندیجان اظهار کرد: قبل از تعطیلات عید نوروز هندیجان در وضعیت زرد قرار داشت اما در پی تعطیلات نوروزی و آغاز موج چهارم بیماری در کشور، میزان بروز بیماری و موارد بستری در این منطقه افزایش یافت و وضعیت هندیجان در حالت نارنجی قرار گرفت.

وی افزود: در پی این شرایط، تدابیر لازم اتخاذ و گروه های شغلی 3 و 4 تعطیل شدند البته برخی اصناف تخلف می کنند و در حال فعالیت هستند که اکیپ های نظارت با تخلفات احتمالی برخورد می کنند.

بویری تصریح کرد: ورودی های شهرستان نیز تحت کنترل است و از ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی جلوگیری می شود.

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و بانک ها نیز تشدید شده و طرح بیماریابی شهید سلیمانی نیز با جدیت در حال انجام است و بیماریابی تقویت شده تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

وی افزود: وضعیت در روزهای آینده مشخص نیست و شیب بیماری تغییری نکرده است؛ سعی کرده ایم از شیب تند بیماری جلوگیری کنیم اما وضعیت بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شهر کوچک بین نارنجی و قرمز گرفتار است

این شهر کوچک بین نارنجی و قرمز گرفتار است