مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-19اقتصادي

آموزش های فنی و حرفه ای در راستای حمایت از تولید ملی گام بر می دارد


مدیرکل دفتر پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ارتباط با اثرگذاری تدوین استانداردهای آموزش های مهارتی در تولید گفت: - ایسنا/قم مدیرکل دفتر پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ارتباط با اثرگذاری تدوین استانداردهای آموزش های مهارتی در تولید گفت: این سازمان با تلفیق دنیای کار با آموزش های مهارتی در تدوین استانداردهای مهارتی در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید در کشور عمل کرده است.

اصغر فیضی،مدیرکل دفتر پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در گفت وگویی عنوان کرد: تدوین استانداردهای مهارتی و آموزشی در راستای تحقق شعار “تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها” است و با توجه به روند طبیعی تولید در صنعت، بدون فراهم کردن زیر ساخت ها احتمال تحقق کامل حمایت از تولید ملی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و نظارت بر کار این قشر مولد جامعه در مسیر تولید باید سرلوحه امور در حوزه فعالیت و تصمیم سازی های مسئولین امر آموزش های مهارتی قرار گیرد.

مدیرکل دفتر پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی سازمان آموزش فنی وحرفه ای ادامه داد: یکی از شروط داشتن تولید استاندارد و با کیفیت، تدوین استانداردهای مهارتی بر مبنای تقاضای کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی و حرفه ای در راستای حمایت از تولید ملی گام بر می دارد

آموزش های فنی و حرفه ای در راستای حمایت از تولید ملی گام بر می دارد