مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-19پزشكي

یک سال و نیم درگیر تمدید پروانه تولید دارو هستم/ برخی مسوولان مانع تولیدند


یک محقق همدانی با بیان اینکه متاسفانه برخی مسوولان مانع تولید هستند گفت: یک سال و نیم درگیر تمدید پروانه تولید داروی کادیلای برای بیماران پروانه ای هستم و هنوز به نتیجه نرسیده ام.

- محمدکاظم رشیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه در نامگذاری سال از سوی رهبری یکی از موارد رفع بسازم افزود: با یکی از مادران کودک پروانه ای صحبت می کردم که می گفت استفاده از محصولات غذایی دارای مواد نگهدارنده باعث زخم در تمام بدن بیمار می شود، حالا چطور باید ماده شیمیایی به دارویم اضافه کنم؟! این محقق همدانی با تاکید به اینکه باید دارویی برای برخی از بیماران ساخت که هیچ نوع مواد شیمیایی نداشته باشد تا بدن واکنش منفی نشان ندهد اضافه کرد: بنده زندگی ام را صرف انجام مطالعاتی کردم تا دارویی را از طبیعت بگیرم که به این بیماران کمک کند اما همچنان با بی توجهی مسوولان مواجهم.

وی با بیان اینکه سال 68 دو شرکت تجاری قدرتمند، معدن و کار ساختمان سازی داشتم که تمام آنها را رها کردم تا به بشریت خدمتی داشته باشم و حالا امروز درگیر تمدید یک پروانه فعالیتم گفت: برای حل این مشکل حتی به تهران هم رفته ام و روسا تایید کردند و گفتند مشکل در استان هم حل خواهد شد اما می بینم باز خبری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سال و نیم درگیر تمدید پروانه تولید دارو هستم/ برخی مسوولان مانع تولیدند

یک سال و نیم درگیر تمدید پروانه تولید دارو هستم/ برخی مسوولان مانع تولیدند