مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-19اقتصادي

افزایش آمار فوتی های روزانه بسیار نگران کننده است


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه از این هفته تعداد دوزهای واکسن کرونا برای ورود به استان افزایش می یابد، گفت: در حال حاضر501 بیمار کرونایی در مراکز درمانی شهرستان رشت بستری هستند که افزایش آمار فوتی های روزانه بسیار نگران کننده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه از این هفته تعداد دوزهای واکسن کرونا برای ورود به استان افزایش می یابد، گفت: در حال حاضر501 بیمار کرونایی در مراکز درمانی شهرستان رشت بستری هستند که افزایش آمار فوتی های روزانه بسیار نگران کننده است.

علی فتح اللهی امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت با اشاره به شرایط بحرانی کشور اظهار کرد: متاسفانه با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه شاهد افزایش تعداد بستری ها و فوتی ها هستیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه شرایط و حال عمومی کشور و به تبع آن گیلان خوب نیست، افزود: کار سخت و شرایط حادی در پیش رو داریم که نیازمند همکاری همه آحاد جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه اصناف در این راستا همکاری لازم را داشته باشند، گفت: از پلمب و بسته شدن فعالیت های اقتصادی و اصناف خوشحال نیستیم در حال حاضر شرایط عادی در جامعه حاکم نیست و چاره ای جز نظارت ویژه و عدم فعالیت اصناف نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار فوتی های روزانه بسیار نگران کننده است

افزایش آمار فوتی های روزانه بسیار نگران کننده است