مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-19اقتصادي

مصائب بزرگ ترین انارستان ایران/ آب برای هر هکتار باغ یک میلیون تومان!


بزرگ ترین انارستان ایران در کوهدشت، همواره با مشکلات فراوانی مواجه بوده و این روزها به دلیل عدم توان پرداخت «آب بها» از سوی باغداران، - کوهدشت- بزرگ ترین انارستان ایران در کوهدشت، همواره با مشکلات فراوانی مواجه بوده و این روزها به دلیل عدم توان پرداخت آب بها از سوی باغداران، آب و برق این باغات قطع شده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: برای رسیدن به بزرگترین انارستان لرستان باید خود را به دست جاده ها سپرد تا 50 کیلومتری شهر کوهدشت در استان لرستان؛ جایی که امواج سرخ انار تو را به خود فرا می خوانند.

مصائب بزرگ ترین انارستان ایران سوار بر پیچ باریک گردنه سَر آسِن جاده را پایین می رویم و بعد از گذشتن از جاده ای باریک، گراب را نیز پشت سر می گذارم تا پس از چند کیلومتر به تنگه ای برسیم که باید آن را دروازه انارستان لرستان نامید، جایی برای لمس زیبایی های یاقوت سرخ ایران! پرورش دهندگان این محصول ناب، همواره با مشکلات فراوانی دست به گریبان هستند، از نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی برای فرآوری انار، ضعف بسته بندی، تا چوب حراج دلالان بر پیکر این محصول.

این روزها و در فصل گل دهی باغات، بی آبی و قطع برق باغات انار این منطقه را هم باید به مجموع مصائب باغداران اضافه کرد، موضوعی که موجب انتقاد آنها از مسئولان شرکت آب منطقه ای لرستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب بزرگ ترین انارستان ایران/ آب برای هر هکتار باغ یک میلیون تومان!

مصائب بزرگ ترین انارستان ایران/ آب برای هر هکتار باغ یک میلیون تومان!