مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-19اقتصادي

افزایش 200 هزار تنی حجم تولیدات کشاورزی در هرمزگان


استاندار هرمزگان از افزایش 200 هزار تنی حجم تولیدات کشاورزی و ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از 3500 نفر در هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخشی از اراضی زیر دست سد جگین در فصل زراعی جاری قابل بهره برداری خواهد بود، گفت: با زیرکشت رفتن این اراضی، بیش از 200 هزارتن به حجم تولیدات کشاورزی استان افزوده خواهد شد و زمینه اشتغال مستقیم بیش از سه هزار و 500 نفر نیز فراهم می شود.

همتی با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور بهره برداری کامل از اراضی زیر دست سد جگین، اراضی دشت یکدار و همچنین دشت بارق جاسک، اظهار داشت: با توجه به شناسایی اراضی مستعد کشاورزی در سطح پنج هزار هکتار و واگذاری به متقاضیانی که در فراخوان سرمایه گذاری شرکت کرده اند، بخشی از اراضی زیر دست سد جگین در فصل زراعی جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

وی افزود: با زیرکشت رفتن این اراضی، بیش از 200 هزارتن به حجم تولیدات کشاورزی استان افزوده خواهد شد و زمینه اشتغال مستقیم بیش از سه هزار و 500 نفر نیز فراهم می شود.

استاندار هرمزگان گفت: قرارگیری این اراضی در شهرستان جاسک، موقعیت مناسبی را برای تکمیل زنجیره ارزش شامل ایجاد فعالیت های پیشین تولید محصولات کشاورزی و استقرار فعالیت های پسین شامل صنایع تبدیلی، تکمیلی و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 200 هزار تنی حجم تولیدات کشاورزی در هرمزگان

افزایش 200 هزار تنی حجم تولیدات کشاورزی در هرمزگان