مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-19اقتصادي

بیش از 22 هزار نفر در فارس برای طرح مسکن اقدام ملی ثبت نام کرده اند


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه تاکنون 22 هزار و 538 در طرح مسکن اقدام ملی در استان نام نویسی کرده اند، گفت: مسکن اقدام ملی فرصتی برای تامین مسکن متناسب با سطوح درآمدی متقاضیان است که با حمایت دولت و با مشارکت بنیاد مسکن و بهره گیری از آورده متقاضیان ساخته می شود.

- ایسنا/فارس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه تاکنون 22 هزار و 538 در طرح مسکن اقدام ملی در استان نام نویسی کرده اند، گفت: مسکن اقدام ملی فرصتی برای تامین مسکن متناسب با سطوح درآمدی متقاضیان است که با حمایت دولت و با مشارکت بنیاد مسکن و بهره گیری از آورده متقاضیان ساخته می شود.

محمدرسول پروری اظهار کرد: با بررسی تقاضاهای ثبت شده در این طرح تا کنون تقاضای 6 هزار و 121 نفر به تایید نهایی رسیده است ، و برای 4 هزار و 61 تقاضا زمین مناسب تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه تامین زمین مناسب و بدون معارض از جمله اقدامات مهم دولت در حمایت از این طرح است، گفت: طرح اقدام ملی در استان فارس و به ویژه در شهرستان های جنوبی اسن استان با استقبال کم نظیر شهروندان مواجه شد و فارس دراین زمینه یک شاخص در سطح کشور به ثبت رساند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس اضافه کرد: 3 هزار و 495 متقاضی دراین طرح واریز وجه داشته اند و از میان پروژه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 22 هزار نفر در فارس برای طرح مسکن اقدام ملی ثبت نام کرده اند

بیش از 22 هزار نفر در فارس برای طرح مسکن اقدام ملی ثبت نام کرده اند