مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-19اقتصادي

افزایش کیفیت محصولات کشاورزی با فناوری یک شرکت استان فارسی


یک شرکت دانش بنیان استان فارسی توانسته با بهره گیری از علم روز دنیا ضمن کاهش ضایعات محصولات کشاورزی به کیفیت و مدت زمان ماندگاری آن بیفزاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به فرمایش مقام معظم رهبری سال جدید به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها لقب گرفت، سالی که در امتداد چند سال اخیر تاکید ویژه بر تولید داخلی دارد، موضوعی که در صورت تحقق آن می تواند ضمن بهبود اوضاع اقتصادی کشور، معیشت مردم و معضل بیکاری را نیز مرتفع نماید.

در کنار کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، شرکت ها و به طور ویژه شرکت های به صورت ضایعات کشاورزی از دست می رود و بخشی از صادرات نیز سالم به مقصد نمی رسد و ضعف در بسته بندی و دانش نگهداری خسارت های جبران ناپذیری به صنعت صادرات وارد می سازد، شرکت فاتح بنیان سپیدار با حضور جمعی از جوانان مستعد و با انگیزه در این حوزه با محصولات دانش بنیان ورود کرده تا بتواند بخشی از مشکلات این قسمت را مرتفع نماید.

مشاور فروش شرکت فاتح بنیان سپیدار مستقر در پارک علم و فناوری استان فارس در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: شرکت ما به صورت تخصصی در حوزه های مرتبط با کشاورزی ورود کرده تا بتواند نقشی هرچند کوچک در بهبود محصولات کشاورزی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت محصولات کشاورزی با فناوری یک شرکت استان فارسی

افزایش کیفیت محصولات کشاورزی با فناوری یک شرکت استان فارسی