مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-19اقتصادي

پلمب هشت واحد خدمات بین راهی در اردبیل


با اعمال محدودیت های کرونایی در چند روز اخیر نسبت به پلمب هشت مجتمع و مرکز ارائه خدمات بین راهی در اردبیل اقدام شده است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: با اعمال محدودیت های کرونایی در چند روز اخیر نسبت به پلمب هشت مجتمع و مرکز ارائه خدمات بین راهی در اردبیل اقدام شده است.

مسعود امامی یگانه در جریان بازدید از مراکز صنفی و واحدهای عرضه کننده خدمات غذایی در سطح شهر اردبیل اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی، اعمال محدودیت های کرونایی در روزهای اخیر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته تا کنترل شرایط موجود و کاهش بستری ها را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: همکاران ما در مرکز بهداشت با همراهی مسئولان اماکن و نیروی انتظامی با گشت های روزانه و شبانه سعی می کنند تا از فعالیت رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی در مسیرهای مختلف و بین راهی اردبیل بازدید کرده و اجازه ندهند تا در این شرایط قرمز کرونایی فعالیت آنها به تشدید بیماری منجر شود.

فرماندار اردبیل گفت: در چند روز اخیر با تشدید این نظارت ها و بازدیدهای سرزده و شبانه شاهد پلمب هشت مرکز و مجتمع خدمات بین راهی بودیم تا از شرایط حاد کرونایی و انتقال ویروس از طریق چنین مجموعه هایی کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب هشت واحد خدمات بین راهی در اردبیل

پلمب هشت واحد خدمات بین راهی در اردبیل