مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:202021-04-19فرهنگي

کرونا جان هنرمند موسیقی اصفهان را گرفت


مصطفی بطلانی، دبیر بازنشسته آموزش وپرورش و نوازنده و مدرس باسابقه سنتور در اصفهان، بر اثر ایست قلبی ناشی از ابتلا به کرونا، دار فانی را وداع گفت.

- ایسنا/اصفهان مصطفی بطلانی، دبیر بازنشسته آموزش وپرورش و نوازنده و مدرس باسابقه سنتور در اصفهان، بر اثر ایست قلبی ناشی از ابتلا به کرونا، دار فانی را وداع گفت.

مهرشاد متین فر، مدیر خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان با اعلام این خبر و با اشاره به آنچه حسین نیکونژاد در کتاب دلدادگان موسیقی درباره مرحوم بطلانی نوشته، به ایسنا گفت: این هنرمند باسابقه، فعالیت هنری خود را از سال 1345 به طور خودآموز آغاز کرد و بعدتر، از محضر مرحوم حسین یاوری، مرحوم سیروس ساغری، مسعود رضایی نژاد و سعید نعیمی منش بهره مند شد.

وی ادامه داد: مرحوم بطلانی در زمینه آهنگسازی و مربیگری سرود نیز فعالیت داشت.

او مدت ها سرپرست گروه موسیقی سماعی بود، برنامه های متعددی را در صداوسیمای مرکز اصفهان به اجرا درآورد و سال نیز 1381 برای ساخت سرود جانبازان اصفهان در جشنواره کشوری مقام اول را کسب کرد.

مدیر خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان تصریح کرد: این هنرمند که از خویشاوندان استاد محمد بطلانی، دیگر هنرمند مطرح حوزه موسیقی اصفهان بود، در طول عمر با ارزش خود، نزدیک به 45 آهنگ و سرود ساخت که اکثر آن ها از صداوسیمای اصفهان پخش شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جان هنرمند موسیقی اصفهان را گرفت

کرونا جان هنرمند موسیقی اصفهان را گرفت