مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:302021-04-19حوادث

دزد دوچرخه های تبریز با 55 فقره سرقت دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق حرفه ای دوچرخه با 55 فقره سرقت در شهر تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبدی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و ارجاع پرونده ها به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به 55 فقره سرقت دوچرخه در شهر تبریز اعتراف کرد که در این راستا یک مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده هر دو به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار عبدی با بیان اینکه ارزش دوچرخه های مسروقه توسط کارشناسان بیش از 3 میلیارد ریال تعیین شده است، افزود: مال باختگان می توانند با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی استان واقع در منطقه مارالان نسبت به تحویل دوچرخه خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سارق دوچرخه ها از مجتمع های مسکونی سرقت می کرد، بیان داشت: به کارگیری نگهبانان هوشیار و مورد تایید مراکز حفاظتی و انتظامی پلیس توصیه می شود و همچنین استفاده از قفل و زنجیر و رعایت موارد ایمنی در پیشگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزد دوچرخه های تبریز با 55 فقره سرقت دستگیر شد

دزد دوچرخه های تبریز با 55 فقره سرقت دستگیر شد