مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-20سياسي

جابجایی لوله انتقال نفت مارون از خردادماه


نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای گفت: با پیگیری های صورت گرفته روند جابجایی لوله های انتقال نفت مارون در منطقه سرخون در دو نقطه حادثه خیز از خردادماه آغاز می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای گفت: با پیگیری های صورت گرفته روند جابجایی لوله های انتقال نفت مارون در منطقه سرخون در دو نقطه حادثه خیز از خردادماه آغاز می شود.

قدرت الله حمزه در گفت وگو با ایسنا در خصوص پیگیری های صورت گرفته جهت جبران خسارات ناشی از ترکیدگی لوله انتقال نفت مارون در منطقه میانکوه اردل، اظهار کرد: در طول دهه های گذشته شاهد چند حادثه خسارت بار در منطقه میانکوه و سرخون بودیم، پرداخت خسارت راهکار اصلی نیست و باید این موضوع به صورت اساسی حل شود.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری های متعدد مقرر شد در دو نقطه حادثه خیر در محل عبور لوله انتقال نفت جابجایی خطوط انجام شود، در یک نقطه 4000 متر و در نقطه دیگر نیز 1800 متر لوله تعویض و جابجا می شود.

وی با بیان اینکه جابجایی لوله انتقال نفت مارون هزینه بر است، گفت: به همین علت تاکنون با این موضوع موافقت نشده بود، اما با پیگیری های صورت گرفته روند جابجایی لوله ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی لوله انتقال نفت مارون از خردادماه

جابجایی لوله انتقال نفت مارون از خردادماه