مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-20ورزشي

برزمینی: امیدواریم شهرداری گرگان قهرمان و دل هواداران شاد شود


امیدواریم با توجه به تیم خوبی که امسال بسته شده و زحمات زیادی که برای آن کشیده شده، مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر بسکتبال به شهرداری گرگان برسد و دل هواداران بسکتبال در استان گلستان خصوصاً شهر گرگان شاد شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: امیدواریم با توجه به تیم خوبی که امسال بسته شده و زحمات زیادی که برای آن کشیده شده، مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر بسکتبال به شهرداری گرگان برسد و دل هواداران بسکتبال در استان گلستان خصوصاً شهر گرگان شاد شود.

غلامعلی برزمینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همه مسئولین اعم از استاندار، مجمع نمایندگان، شهردار، اعضای شوری شهر و فرماندار گرگان کمک کردند که امسال تیم بسکتبال شهرداری گرگان خیلی خوب بسته شود و نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر کسب کند و با 21 برد متوالی به فینال این رقابت ها راه یابد.

وی افزود: خوشبختانه 29 فروردین ماه رقابت نخست فینال با پیروزی شهرداری گرگان همراه بود و آرزوی موفقیت برای این تیم در دیگر بازی های فینال را داریم تا با کسب قهرمانی، دل هواداران بسکتبال در استان خصوصاً شهر گرگان شاد شود.

برزمینی در ادامه با اشاره به رقابت های باشگاهی والیبال، گفت: سال گذشته تیم والیبال پاس گرگان در لیگ دسته اول کشور توانست با کسب 21 برد و بدون باخت، قهرمان لیگ شد و جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزمینی: امیدواریم شهرداری گرگان قهرمان و دل هواداران شاد شود

برزمینی: امیدواریم شهرداری گرگان قهرمان و دل هواداران شاد شود