مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-20سياسي

آیا سردار حجازی ترور بیولوژیکی شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد اسماعیل کوثری با اشاره به سوابق آشنایی و همکاری خود با مرحوم سردار حجازی گفت: از دوران دفاع مقدس، - سردار کوثری درباره نحوه شهادت سردار حجازی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد اسماعیل کوثری با اشاره به سوابق آشنایی و همکاری خود با مرحوم سردار حجازی گفت: از دوران دفاع مقدس، افتخار آشنایی با سردار محمد حسین حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را داشتم و در آن زمان ایشان مسئولیت جانشینی قرارگاه قدس داشتند.

وی درباره دلایل محبوبیت سردار حجازی در میان مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن گفت: چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن، زمانی که به جبهه مقاومت مشورت می دادند اخلاق حسنه سردار حجازی زبانزد خاص و عام بود و ایشان را محبوب قلب ها کرده بود.

در واقع ایشان بر دل های رزمندگان مدیریت داشتند تا اینکه بخواهند فقط از طریق دستورات نظامی کار ها را پیش ببرند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به مسئولیت های مختلف شهید سردار حجازی بعد از اتمام جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اشاره و تصریح کرد: سردار حجازی در مقطعی فرمانده نیروی مقاومت بسیج و در مقطع دیگری در ستاد کل نیرو های مسلح و در معاونت آماد منشاء خدمات بزرگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سردار حجازی ترور بیولوژیکی شد؟

آیا سردار حجازی ترور بیولوژیکی شد؟