مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-20اجتماعي

جمع آوری بیش از 34 هزار متر ماسه بادی از راه های منطقه سیستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ماسه روبی سال گذشته در سطح 34 هزار و 545 متر مربع از نقاط ماسه گیر راه های حوزه سیستان توسط راهداران منطقه انجام شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ماسه روبی سال گذشته در سطح 34 هزار و 545 متر مربع از نقاط ماسه گیر راه های حوزه سیستان توسط راهداران منطقه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ایوب کرد اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی های منطقه سیستان متاثر از خشکسالی های پی در پی توفان های سهمگینی است که معمولا با سرعت 80 تا 120 کیلومتر به حرکت درآمده و حجم عظیمی از ماسه و خاک را روانه مناطق مسکونی و راه های ارتباطی می کند.

وی افزود: در این راستا نیروهای راهداری این اداره کل به منظور فراهم شدن زمینه تردد روان کاربران جاده ای در منطقه سال گذشته با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی اقدام به حمل 20 هزار و 736 متر معکب ماسه بادی به نقاط تعیین شده کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با وجود ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روزهای سالجاری در منطقه سیستان با تلاش شبانه روزی راهداران سال گذشته هیچ گونه انسداد ناشی از توفان در راه های ارتباطی منطقه گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 34 هزار متر ماسه بادی از راه های منطقه سیستان

جمع آوری بیش از 34 هزار متر ماسه بادی از راه های منطقه سیستان