مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-20سياسي

مجاهد قدسی


مراسم اقامه نماز بر پیکر سردار شهید حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور آیت الله موحدی کرمانی در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا قرائت کرد.

در این مراسم علاوه بر خانواده شهید، سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا، سردار شیرازی رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی دیگر از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.

امروز نیز مراسم تشییع این سردار مجاهد به واسطه شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت محدود در اصفهان برگزار می شود و پس از آن در گلستان شهدای این شهر تدفین خواهد شد.

کابوس صهیونیست ها سردار سیدمحمد حسین زاده حجازی متولد 1335 در اصفهان، از جمله فرماندهان باسابقه سپاه بود که از همان ابتدای تأسیس سپاه، به عضویت آن درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، این فرمانده مجاهد در دوران دفاع مقدس مسؤولیت هایی نظیر ریاست ستاد سپاه منطقه دوم کشوری، جانشینی سپاه منطقه 4 کشور و جانشینی قرارگاه عملیاتی سلمان در جبهه میانی را داشت و پس از آن تا پایان دفاع مقدس به عنوان جانشین قرارگاه عملیاتی قدس سپاه مشغول خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهد قدسی

مجاهد قدسی