مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-20اجتماعي

بارگاه امامزاده ای که در کنار آزادراه قطب تولید و کارآفرینی شد +تصاویر


امامزاده احمد بن محسن بن امام زین العابدین (ع) در روستای خفر نطنز پیشتاز در تولید و کارآفرینی در بقاع متبرکه استان اصفهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، منطقه نطنز و کاشان این روزها شاهد شکفتن گل های محمدی است و عطر این گل بسیار زیبا مشام این مناطق را معطر کرده و دیگ های گلاب گیری در سراسر منطقه در حال جوشش و شیشه های گلاب ناب در حال پر شدن هستند.

از مسیر کاشان به سمت اصفهان در سیزده کیلومتری نطنز امامزاده ای بر فراز تپه ای مملو از درختان و درختچه های گل های محمدی چشم هر ناظری را می نوازد که قرار گرفتن این مکان در مجاور روستایی تاریخی خفر با چشم انداز قلعه قدیمی و بناهای کاه گلی بر زیبایی مناظر افزوده است.

  این امامزاده که هیأت امنایی و زیر نظر اوقاف نطنز اداره می شود دارای شاخص های منحصر به فردیست که مآمن مسافران این محور آزادراه شده است، ایجاد خدمات شبانه روزی و فرح بخشی معنوی خستگی زائرین و مسافرین این محور را می زداید.

مرتضی طلایی رییس هیأت امنا امامزاده احمد بن محسن (ع) در گفت وگو با خبرنگار فارس نطنز اظهار کرد: با تمهیدات هیأت امنا بعد از بازسازی کامل این امامزاده، سیاست گذاری بر تولید و استقلال مالی سرلوحه امور این مکان مقدس قرار داشته تا جایی که در غرس هزاران درخت مثمر مقاوم به کم آبی نظیر گل های محمدی و توت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگاه امامزاده ای که در کنار آزادراه قطب تولید و کارآفرینی شد +تصاویر

بارگاه امامزاده ای که در کنار آزادراه قطب تولید و کارآفرینی شد +تصاویر