مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-20فرهنگي

دعوت از هنرمندان فارس برای شرکت در نخستین جشنواره “آب و انرژی”


مدیر روابط عمومی آب منطقه ای فارس از فیلمسازان و هنرمندان این استان برای شرکت در نخستین جشنواره فیلم 100 ثانیه ای “آب و انرژی” دعوت کرد.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی آب منطقه ای فارس از فیلمسازان و هنرمندان این استان برای شرکت در نخستین جشنواره فیلم 100 ثانیه ای “آب و انرژی” دعوت کرد.

محمدمهدی شریفی سه شنبه 31 فروردین به خبرنگاران گفت: این جشنواره با همکاری یونسکو و وزارت نیرو برگزار می شود که بنا به درخواست علاقه مندان برای ارسال آثار، تا 17 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

او گفت: این جشنواره 25 خرداد 1400 همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در سه حوزه مستند، داستانی و انیمیشن برگزار خواهد شد.

شریفی خاطرنشان کرد: پنج محور این جشنواره با شعار 100 ثانیه برای آب و انرژی شامل ارزش زیست محیطی آب و انرژی ، ارزش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آب و انرژی ، تغییر اقلیم، آب و انرژی ، نقش رسانه در آموزش و مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی و دسترسی به آب سالم و انرژی پایدار است.

او ادامه داد: بر این اساس، آگاهی بخشی در خصوص اهمیت مدیریت مصرف آب و انرژی در راستای حفظ محیط زیست، تبیین نقش بهره برداری بهینه از منابع آب و انرژی در توسعه پایدار، ترغیب جامعه به مدیریت مصرف آب و انرژی در زمان بحران های فراگیر، آشنایی با نحوه تولید، انتقال و توزیع انرژی و آشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از هنرمندان فارس برای شرکت در نخستین جشنواره “آب و انرژی”

دعوت از هنرمندان فارس برای شرکت در نخستین جشنواره “آب و انرژی”