مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-20اقتصادي

حقوق ورودی گمرکی با فوریت بازنگری شود


رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس با تاکید بر بازنگری حقوق ورودی گمرکی تعیین شده برای سال 1400 گفت: سیاست گذاری ها در سال جدید در خصوص تعیین میزان حقوق ورودی کمرگی کالا در کشور موجب ایجاد تنش در بخش اقتصاد کشور می شود.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس با تاکید بر بازنگری حقوق ورودی گمرکی تعیین شده برای سال 1400 گفت: سیاست گذاری ها در سال جدید در خصوص تعیین میزان حقوق ورودی کمرگی کالا در کشور موجب ایجاد تنش در بخش اقتصاد کشور می شود.

خسرو فروغان سه شنبه 31 فروردین در جلسه کمیسیون صادرات، واردات و گمرک این اتاق که با حضور برخی از متولیان در بخش دولتی و خصوصی برگزار شد، بیان کرد: سال گذشته دولت در بودجه نرخ محاسبه حقوق ورودی گمرکی را از چهار درصد به دو درصد تقلیل داد اما مبنای محاسبه این حقوق که شامل حقوق ورودی گمرکی و سود بازرگانی است را از ارز 4200 تومانی به ارز حاشیه بازار و ETS میانگین ارز نیمایی که امروز رقمی معادن حدود 24 الی 25 هزار تومان است مصوب کرد.

این فعال اقتصادی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر موضوع مهم محاسبه سود بازرگانی نیز که هر ساله میزان آن اعلام می شود نیز تحت الشعاع قرار می گیرد و بر اساس این بخشنامه میزان محاسبه آن نیز بر اساس ارز حاشیه بازار انجام خواهد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق ورودی گمرکی با فوریت بازنگری شود

حقوق ورودی گمرکی با فوریت بازنگری شود