مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-20سياسي

اشتغالزایی موجب کاهش ارتکاب جرائم و ناهنجاری های اجتماعی می شود


به طور حتم با ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، از ارتکاب جرائم و ناهنجاری های اجتماعی کاسته شده در نتیجه ورود پرونده ها به سیستم قضایی نیز کاهش می یابد و مهم تر از همه موجب دلگرمی مردم به نظام اسلامی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین در دومین نشست ستاد هم به ویژه بعد از انتصاب آیت الله رییسی بر آن است که به بخش خصوصی و دولت در این بخش کمک کند تا تولید داخل مورد حمایت قرار گیرد .

قدرتی گفت: این ستاد به منظور تقویت و حمایت از فعالیت های اقتصادی در سطح استان  فعال شده و در این حوزه سعی بر این است چالش ها و موانع حقوقی و قانونی سر راه تولید با استفاده از ظرفیت های قانونی برداشته شود.

وی افزود: بهترین خدمت به مردم رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم است و بر همین اساس نیز مقام معظم رهبری(دامت برکاته) سال های متمادی را در حوزه اقتصاد نامگذاری کردند تا تمرکزها بر این اصل مهم افزایش یابد.

رییس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: اولویت بندی مشکلات باید در دستور کار قرار گرفته و واحدها بر حسب اولویت ها و بحران در کارگروه های ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مورد رسیدگی قرار گیرند و در این مورد مورد پایه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی موجب کاهش ارتکاب جرائم و ناهنجاری های اجتماعی می شود

اشتغالزایی موجب کاهش ارتکاب جرائم و ناهنجاری های اجتماعی می شود