مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-20اجتماعي

سوادآموزان خرم دره با خانواده می خوانند


در راستای اجرای طرح های نهضت سوادآموزی با هدف تقویت و ترویج فرهنگ کتاب خوانی، طرح خواندن با خانواده در خرم دره برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان سرپرست آموزش وپرورش خرم دره گفت: در راستای اجرای طرح های نهضت سوادآموزی با هدف تقویت و ترویج فرهنگ کتاب خوانی، طرح خواندن با خانواده در خرم دره برگزار می شود.

بهزاد جمادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح های جاری در واحد نهضت سوادآموزی، عنوان کرد: طرح خواندن با خانواده، با هدف تقویت و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه، ارتقای آگاهی های عمومی و مهارت های ضروری زندگی به ویژه در میان سوادآموزان و استفاده بهینه از اوقات فراغت اعضای خانواده اجرا می شود.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح خواندن با خانواده، حذف ضرورت حضور سوادآموزان در مراکز و کتاب هایی است که در اختیار آن ها قرار می گیرد تا به همراه خانواده به مطالعه بپردازند و علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین خانواده ها، به ارتقای سطح آگاهی و مهارت های ضروری زندگی اعضای خانواده ها به ویژه والدین کمک شود.

سرپرست آموزش وپرورش شهرستان خرم دره با اشاره به اهداف اجرای این طرح، بیان کرد: از جمله اهداف طرح خواندن با خانواده تقویت و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه، ارتقای آگاهی های عمومی و مهارت های ضروری زندگی به ویژه در میان والدین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوادآموزان خرم دره با خانواده می خوانند

سوادآموزان خرم دره با خانواده می خوانند