مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-20اقتصادي

نقش سیستم تهویه مطبوع در سلامتی هوای محیط در اپیدمی کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، همه روزه افراد بیشتری در راستای تقویت سلامتی خود قدم برمی دارند و در تلاش هستند تا سبک زندگی سالم تری را پیش گیرند زیرا همان طور که به اصطلاح شندیده ایم، - یکی از معتبرترین شرکت های تولید سیستم های تهویه مطبوع، گروه کارخانجات ساران است که بالغ بر چهل سال در این صنعت فعالیت دارد و دارای گواهی نامه های معتبر جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، همه روزه افراد بیشتری در راستای تقویت سلامتی خود قدم برمی دارند و در تلاش هستند تا سبک زندگی سالم تری را پیش گیرند زیرا همان طور که به اصطلاح شندیده ایم، عقل سالم در بدن سالم قرار دارد.

برای سالم زندگی کردن می بایست المان های مختلفی را مانند: تغذیه ی سالم، فعالیت ورزشی مناسب، استفاده از ویتامین ها و غیره را مورد توجه قرار داد.

یکی از عوامل مهم سلامت ماندن که عموما به آن پرداخته نمی شود، استشمام هوای تازه و سالم و بدون هیچ گونه آلاینده ای است.

هوای پاکیزه به مراتب از آب و غذا نیز مهم تر است چرا که هوایی که تنفس می کنیم به طور مستقیم با تمامی سلول ها و اورگانیسم های داخل بدن در تماس است.

همچنین کیفیت هوایی که تنفس می کنیم در خلق و خو و کیفیت زندگیمان نیز تاثیری مستقیم دارد؛ با این اوصاف می بایست به هوای محیط زندگی، کارو غیره بیشتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سیستم تهویه مطبوع در سلامتی هوای محیط در اپیدمی کرونا

نقش سیستم تهویه مطبوع در سلامتی هوای محیط در اپیدمی کرونا