مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-20اقتصادي

تأمین 35 هکتار زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 35 هکتار زمین برای اجرای پروژه اقدام ملی تأمین شده و به صورت رایگان در اختیار طرح قرار گرفته است.

- ایسنا/اردبیل معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 35 هکتار زمین برای اجرای پروژه اقدام ملی تأمین شده و به صورت رایگان در اختیار طرح قرار گرفته است.

شهرام باباخانی در تشریح آخرین وضعیت طرح اقدام مسکن ملی اظهار کرد: در حوزه مسکن مهر طی سال گذشته با برگزاری آیین اختتامیه جمع بندی نهایی در این حوزه به انجام رسید و با واگذاری واحدهای احداثی پرونده مسکن مهر برای همیشه در استان اردبیل بسته شد.

وی خاطرنشان کرد: تعهد ما در مسکن مهر تأمین 61 هزار و 636 واحد بوده که تعداد 47 هزار و 665 واحد مسکن مهر شهری، یک هزار و 440 واحد در بافت های فرسوده و 12 هزار و 531 واحد مسکن روستایی را شامل می شود.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: بر اساس طرح های تعاونی تفاهم سه جانبه و خود مالکین، بافت فرسوده و نوسازی و بهسازی مساکن روستایی در شهرهای بالا و زیر 25 هزار نفر جمعیت طرح مسکن مهر به انجام رسیده است.

باباخانی بیان کرد: بیشترین حجم مسکن مهر در اردبیل و به تعداد 34 هزار و 599 واحد اجرا شده و بعدازاین شهرستان مشکین شهر، پارس آباد و خلخال بیشترین واحدهای احداثی مسکن مهر و روستایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 35 هکتار زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل

تأمین 35 هکتار زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل