مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-20اجتماعي

نیروهای خدمات شهری شهرداری همدان واکسن کرونا دریافت می کنند


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری اعم از رانندگان حمل و نقل عمومی، غسال ها و پاکبان ها در روزهای آینده واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

- ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری اعم از رانندگان حمل و نقل عمومی، غسال ها و پاکبان ها در روزهای آینده واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آمار این نیروها به استانداری همدان تحویل داده شده است، افزود: رانندگان تاکسی، اتوبوس و دیگر نیروهای خدمات شهری جزء مشاغل پرخطر محسوب می شوند و احتمالاً واکسیناسیون آنها در اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

وی درباره مرحله اول واکسیناسیون پاکبان های همدانی بیان کرد: بین 850 تا 870 پاکبان در همدان داریم که در مرحله نخست 398 پاکبان در برابر کرونا واکسینه شدند و افراد باقیمانده در مرحله دوم واکسینه می شوند.

رضایی با بیان اینکه خوشبختانه پس از دریافت مرحله اول واکسن کرونا توسط پاکبان های همدانی هیچ گونه عوارضی در آنها دیده نشد، تصریح کرد: تعدادی از پاکبان ها از زدن واکسن در مرحله اول انصراف دادند اما پس از مشاهده حال مطلوب همکارانشان پس از واکسینه شدن پیگیر زدن واکسن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای خدمات شهری شهرداری همدان واکسن کرونا دریافت می کنند

نیروهای خدمات شهری شهرداری همدان واکسن کرونا دریافت می کنند