مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-20دانش

اعطای تسهیلات دانشجویی به دانشجویان دکتری علوم پزشکی شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی میرابراهیمی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از آغاز روند اعطای تسهیلات دانشجویی به مبلغ 15 میلیون تومان، - مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از آغاز روند اعطای تسهیلات دانشجویی به مبلغ 15 میلیون تومان، ویژه دانشجویان دوره دکتری و تخصص خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی میرابراهیمی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از آغاز روند اعطای تسهیلات دانشجویی به مبلغ 15 میلیون تومان، ویژه دانشجویان دوره دکتری و تخصص خبر داد.

میرابراهیمی مطرح کرد: بر اساس دستورات ابلاغی بالا دستی، به هر دانشجوی مقطع دکتری و دوره تخصص که متقاضی دریافت این تسهیلات بوده و شرایط لازم برای احراز این وام را داشته باشد، یک فقره وام به مبلغ 15 میلیون تومان پرداخت می شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز ادامه داد: این تسهیلات در قالب وام دستیاری و از محل بودجه اختصاصی امور رفاه دانشجویی صندوق رفاه تامین شده و به هر دانشجوی این مقاطع صرفا یک بار پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات دانشجویی به دانشجویان دکتری علوم پزشکی شیراز

اعطای تسهیلات دانشجویی به دانشجویان دکتری علوم پزشکی شیراز