مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-20بين الملل

سومین گذرگاه مرزی ایران و پاکستان فردا افتتاح می شود


همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان و با حضور مقامات پاکستانی سومین گذرگاه رسمی ایران و پاکستان فردا اول اردیبهشت افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فردا اول اردیبهشت ماه 1400 همزمان با سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به چابهار سومین گذرگاه رسمی مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان افتتاح می شود.

قرار است در این مراسم، گذرگاه مرزی ایران و پاکستان با عنوان گذرگاه پیشین-مند در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان افتتاح شود؛ منطقه مند نیز در ایالت بلوچستان پاکستان در نزدیکی مرز با جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

در حال حا ضر تردد رسمی بین ایران و پاکستان از دو گذرگاه میرجاوه در شمال استان سیستان و بلوچستان و جالق در میانه این استان جنوب شرقی کشور انجام می شود.

بنابراین مرز پیشین جنوبی ترین گذرگاه استان سیستان و بلوچستان با پاکستان خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم شهرام آدم نژاد معاون حمل ونقل وزارت راه، داریوش امانی تهرانی رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان وزارتخانه های صمت و امور خارجه، ریاست گمرک جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان سفارت جمهوری اسلامی پاکستان در ایران و مقامات و مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین گذرگاه مرزی ایران و پاکستان فردا افتتاح می شود

سومین گذرگاه مرزی ایران و پاکستان فردا افتتاح می شود