مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-20سياسي

رویکرد برنامه های دفاع مقدس متناسب با شعار «ما مقتدریم» باشد


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: شعار سال دفاع مقدس «ما مقتدریم» است که انتظار می رود رویکرد و محتوای کلیه برنامه ها و فعالیت ها با محوریت این شعار راهبردی انجام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست با فرماندهان سپاه شهرستانی استان با موضوع ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در سال 1400 اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردها و فوایدی که فرهنگ دفاع مقدس در طول این سال ها برای مردم و خصوصاً نسل جوان داشته ایجاد روحیه های بانشاط، خلاق، جهادی و همراه با ابتکار و خلاقیت است که همین روحیه ها در طول 42 سال گذشته آثار و برکات فراوانی به همراه شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با در برگزاری برنامه ها به وجود آمده اگر ظرفیت های مردمی پای کار بیاید قطعاً در سال جاری می توانیم یک کار اثربخش در راستای تبیین و گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در همین راستا ستاد استانی گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی در سال 1400 از ابتدای سال آغاز به کار کرده که در شهرستان ها هم این ستاد تشکیل شده که فعالیت ها و سیاست ها در سال جاری را با قوت ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد برنامه های دفاع مقدس متناسب با شعار «ما مقتدریم» باشد

رویکرد برنامه های دفاع مقدس متناسب با شعار «ما مقتدریم» باشد