مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-20اقتصادي

صدور 12 جواز تاسیس و توسعه صنعتی در خوشاب


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: 12 جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 484 هزار میلیارد ریال طی یک سال گذشته در شهرستان خوشاب صادر شده است.

- علی امیدبخش در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با اجرای این 12 طرح صنعتی برای 313 نفر در شهرستان خوشاب اشتغال ایجاد می شود.

وی با اشاره به افزایش رغبت سرمایه گذاری صنعتی در خوشاب تصریح کرد: طی دو سال گذشته در مجموع 24 جواز تاسیس و توسعه صنعتی با سرمایه گذاری یک هزار و 34 میلیارد ریال در شهرستان خوشاب صادر شده که بیانگر افزایش سرمایه گذاری صنعتی در این منطقه است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: زیرساخت ‎های ناحیه صنعتی خوشاب برای استقرار واحدهای صنعتی مهیای سرمایه گذاری در بخش ها مختلف است.

امیدبخش ادامه داد: با توجه به ظرفیت های شهرستان خوشاب در حوزه کشاورزی به ویژه محصول پسته، ایجاد صنایع فرآوری و تکمیلی در این حوزه ضروری و توجیه اقتصادی بالایی دارد.

وی تصریح کرد: در راستای تبدیل خوشاب به قطب صادرات پسته این منطقه و به منظور جلوگیری از خام فروشی، احداث واحدهای فرآوری در بخش های بسته بندی محصول پسته، بخش های تجاری و بازرگانی ضروری است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 12 جواز تاسیس و توسعه صنعتی در خوشاب

صدور 12 جواز تاسیس و توسعه صنعتی در خوشاب