مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-21ورزشي

پورموسوی: قلبا دوست دارم در نفت بمانم / استخاره نگرفتم!


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به جز لیگ یک، سه پیشنهاد لیگ برتری از هفته ششم تا نوزدهم لیگ برتر داشته ام که این پیشنهادات، افتخاری برای مربیان خوزستانی و فوتبال استان است.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به جز لیگ یک، سه پیشنهاد لیگ برتری از هفته ششم تا نوزدهم لیگ برتر داشته ام که این پیشنهادات، افتخاری برای مربیان خوزستانی و فوتبال استان است.

سیداکبر پورموسوی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهارکرد: در تعطیلات اجباری، تمرینات خوبی را پشت سر گذرانده ایم اما واقعیت این است که در این مدت، یک چشم بازیکنانم به حساب هایشان و یک چشم شان هم به تمرینات تیم است.

بازیکنانم علی رغم این که زمان زیادی در انتظار پول و گرفتن حق و حقوق شان هستند اما هیچ زمانی کم کاری نکرده اند که از آن ها تشکر می کنم.

واقعیت این است که باتوجه به این که مبلغ قرارداد بازیکنانم کم است، انتظار داشتند که پول شان را به موقع یا حداقل با تاخیر کم دریافت کنند که متاسفانه به ما قول این هفته و آن هفته را می دهند که بیشتر از این موضوع گله مند بوده و هستیم در خوزستان مرغ همسایه غاز است وی درباره این که چرا همیشه هدایت تیم هایی را پذیرفته که با مشکلات مالی فراوان مواجه بوده اند؟ گفت: من همیشه گفته ام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی: قلبا دوست دارم در نفت بمانم / استخاره نگرفتم!

پورموسوی: قلبا دوست دارم در نفت بمانم / استخاره نگرفتم!