مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-04-21بين الملل

تقویت گمانه زنی ها درباره تعویق انتخابات فلسطین


مشاور رییس تشکیلات خودگردان از احتمال تعویق در انتخابات فلسطین سخن گفت و رسانه های صهیونیستی گزارش دادند، ارتش این رژیم برای احتمال تعویق انتخابات به حالت آماده باش در خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات فلسطینی اعلام کردند که در صورت به نتیجه نرسیدن تلاش های فلسطینی در سطح بین المللی برای اعمال فشار بر رژیم اسراییل با هدف موافقت با برگزاری انتخابات در قدس، تشکیلات خودگردان برگزاری انتخابات را به تعویق خواهد انداخت.

نبیل شعث مشاور محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان در گفت وگو با العربی الجدید ضمن اعلام این موضوع، افزود: ما نمی ‎خواهیم به هیچ دلیلی انتخابات را به تعویق بیندازیم اما از طرفی نمی خواهیم به اسراییل اجازه دهیم که مانع از رأی دادن اهالی قدس (فلسطینی ها) در انتخابات شود و تنها دلیلی که می تواند ما را به سمت تعویق انتخابات سوق دهد، همین موضوع است.

این روزنامه در ادامه به نقل از منابع آگاه نوشت، تصمیم گیری درباره تعویق انتخابات یا عدم تعویق آن در نشست تشکیلات خودگردان که قرار است در 26 یا 27 آرویل برگزار شود، گرفته می‎ شود.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، اظهار داشت، تعویق انتخابات فلسطین به شدت وارد است و اگر قرار است این موضوع اتفاق بیفتد تا قبل از 30 آوریل اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت گمانه زنی ها درباره تعویق انتخابات فلسطین

تقویت گمانه زنی ها درباره تعویق انتخابات فلسطین