مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-04-21اجتماعي

طرح تشدید برخورد با تخلفات پلاک خودروها/ اعمال قانون 2431 راننده


جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از طرح تشدید برخورد با تخلفات پلاک خودرو ها خبر داد و گفت: اقدام رانندگانی که به پوشش و مخدوشی پلاک می نمایند از چشم دوربین های پلیس دور نمی ماند.

- سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفتگو با کرونا که ابتدا از ساعت 21 تا 4 صبح و بعداً به ساعت 22 الی 3 صبح تغییر پیدا کرد، تعداد معدودی از رانندگان جهت تردد در این ساعات اقدام به پوشش و یا مخدوشی پلاک خودروی خود می نمودند که پلیس راهور تهران بزرگ از همان ابتدا با این نوع تخلفات برخورد می کرد.

سرهنگ موسوی پور بیان داشت: در ساعات ابتدایی روز نیز برخی از رانندگان به جهت ورود به محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوا و قبل از رسیدن به دوربین های ترافیک، اقدام به مخدوشی و پوشش پلاک کرده و بعد از رد شدن از آن مجدد این پوشش ها را برداشته و به راه خود ادامه می دادند، غافل از اینکه تمام این اقدامات و تخلفات توسط دوربین های محدوده ثبت می گردد.

وی افزود: با توجه به افزایش و انجام تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک در شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ، برخورد با این نوع تخلف را از دیروز در دستور جدی کار خود قرار داده و به صورت محسوس و نامحسوس چه از طریق دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک و چه با حضور فیزیکی کارکنان در محدوده کنترل ترافیک اقدام به برخورد با تخلفات پلاک ها نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تشدید برخورد با تخلفات پلاک خودروها/ اعمال قانون 2431 راننده

طرح تشدید برخورد با تخلفات پلاک خودروها/ اعمال قانون 2431 راننده