مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-21حوادث

نقره داغ 39 راننده و جریمه 2400 خودرو در طرح ضربتی برخورد با مخدوشی پلاک!


جانشین پلیس راهور پایتخت ازجریمه 2400 راننده که اقدام به پوشش پلاک خودروی خود کرده بودند خبر داد.

- سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از تشدید طرح برخورد با تخلفات پلاک در پایتخت خبر داد.

سرهنگ موسوی پور در تشریح خبر فوق اظهار داشت: طرح تشدید و اجرای گسترده برخورد با تخلفات پلاک در شهر تهران در دستور کار جدی محسوس و نامحسوس چه از طریق دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک و چه با حضور فیزیکی کارکنان در محدوده کنترل ترافیک اقدام به برخورد با متخلفان کرده است.

وی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ از طریق اداره اجراییات و اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک و با اقدامات فنی خاص ، پلاک و مشخصات رانندگانی را که به هر نحو اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک می کنند استخراج و آنها را مورد شناسایی و اعمال قانون قرار داده و تخلف مربوطه را در سوابق تخلفاتی آنها ثبت می کند.

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در دو مرحله صبح ها و در ساعات طرح ترافیک و هم هنگام اعمال محدودیت های شبانه کرونایی و در ساعات منع تردد با رانندگانی که اقدام به مخدوشی پلاک کنند برخورد قانونی کرده و علاوه بر اعمال قانون و توقیف، تشکیل پرونده داده و به مراجع قضایی و دادسرا معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ 39 راننده و جریمه 2400 خودرو در طرح ضربتی برخورد با مخدوشی پلاک!

نقره داغ 39 راننده و جریمه 2400 خودرو در طرح ضربتی برخورد با مخدوشی پلاک!