مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-21سياسي

سردیس مشاهیر بیجار ساخته می شود


مسئول زیباسازی و فضای سبز شهرداری بیجار از ساخت سردیس مشاهیر بیجار گروس در صورت فراهم شدن شرایط با همکاری شهرداربیجار در بلوار امام (ره) خبر داد.

- ایسنا/کردستان مسئول زیباسازی و فضای سبز شهرداری بیجار از ساخت سردیس مشاهیر بیجار گروس در صورت فراهم شدن شرایط با همکاری شهرداربیجار در بلوار امام (ره) خبر داد.

محمدباقر ایرجی هنرمند، مجسمه ساز و آبنماساز بیجاری است که 27 سال در این عرصه فعالیت می کند، وی در گفت وگو با ایسنا به علاقه سرشار خود به هنر مجسمه سازی اشاره کرد و گفت: تا قبل از سال 72 نقاشی و طراحی می کردم، کم کم احساس کردم که مجسمه سازی را بیشتر از این دو هنر دوست دارم.

وی ضمن تاکید به اینکه هنر مجسمه سازی را هدیه و موهبتی از جانب خداوند می داند، افزود: یادگیری من تجربی بود، ابتدا با مجسمه اسب شروع به کار کردم و همین باعث شد که بیشتر علاقه مند شوم هر چند پدرم تنها کسی بود که به عنوان حامی در این مسیر به من کمک کرد.

ایرجی با تاکید بر اینکه مصالح برای مجسمه ساز خیلی اهمیت ندارد، گفت: من تجربه کار با گل رس، بتن، فلز و میلگرد را نیز دارم؛ بیشتر کارهایی که انجام دادم با بتن آرمه بوده چون بیشتر در فضای باز از آن ها استفاده می شد و باید سازگاری با شرایط آب و هوا را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس مشاهیر بیجار ساخته می شود

سردیس مشاهیر بیجار ساخته می شود