مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-21فرهنگي

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر مجازی معرفی می شود


آیین معرفی اولین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر مجازی روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و همچنین در نظر گرفتن سلامت همکاران، برگزاری این مراسم با محدودیت تعداد حاضران و به صورت مجازی و از درگاه اسکای روم پخش خواهد شد.

به گفته وی دراین رویداد 367 شهر از 31 استان کشور برنامه های خود را به دبیرخانه ارسال کردند و بیش از 9 هزار و 600 ساعت کارگاه آموزشی در مراکز استان های سراسر کشور با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری ها و انجمن های هنری و فرهنگی برگزار شده است.

پس از چند مرحله ارزیابی تعداد 143 شهر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در مرحله نهایی نیز 60 شهر توانستند امتیاز حضور در اولین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر را به دست آورند.

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر از بین شهرهایی که بر اساس فراخوان، طرح و برنامه خود را به دبیرخانه فرستادند و پس از مراحل ارزیابی انتخاب شدند.

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر عنوان طرحی برای شناسایی ظرفیت های فرهنگی و هنری در شهرها و مناطق جغرافیایی ایران با نگاه آمایش سرزمینی و ایجاد شبکه هایی برای تعریف همکاری ها و برنامه های مشترک میان آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر مجازی معرفی می شود

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر مجازی معرفی می شود