مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-21سياسي

ماجرای عکس هایی که به دو سال پیش برمی گردد


انتشار عکس های شخصی با سر و وضع آنچنانی و حجاب نامناسب در مساجد تاریخی شیراز نظیر مسجد نصیرالملک سبب پیگیری ماجرا از اقاف فارس به عنوان متولی مساجد شد که مدیر روابط عمومی اوقاف این اتفاق را مربوط به دو سال پیش دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسجد همواره برای ما نماد معنویت و نزدیکی به خداست، مساجد در طول تاریخ مامن و پناهگاهی برای راز و نیاز میان مردم و پروردگار بوده اند، مکان هایی امن که همیشه تاریخ به کارهای مردم رسیدگی کرده اند چه بسا افرادی که برای صلح و سازش به بزرگان یا امام جمعه مسجد پناه می آوردند.

مساجد همیشه به عنوان پایگاه فرهنگی اقدامات مختلفی را انجام می دادند از جمع آوری کمک برای ایتام و نیازمندان گرفته تا تهیه جهیزیه برای زوج های بی بضاعت، از گسترش فرهنگ دینی تا برگزاری کلاس های قرآن، احکام و معارف.

  شیشه های رنگی اش، نور را بازتاب می دهد و رنگ صورتی که بر پهنای مسجد غالب شده، خود را به فرش ها و فضای داخل رسانده و زیبایی خیره کننده را مهمان چشمان بازدیدکنندگان می کند.

  زیبایی محض در این فضای معنوی، حاصل تبلور نور و رنگ است و همین درخشش بی حد، پای گردشگران بی شمار داخلی و خارجی را به شیراز باز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عکس هایی که به دو سال پیش برمی گردد

ماجرای عکس هایی که به دو سال پیش برمی گردد