مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-21سياسي

دانشگاه مذاهب اسلامی از مهرماه دانشجوی مجازی می پذیرد


رییس دانشگاه مذاهب اسلامی از پذیرش دانشجوی مجازی از مهرماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن امضای تفاهم نامه همکاری مشترک، به شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام پیوست.

کریم نجفی برزگر در مراسم امضای این تفاهم نامه با تاکید بر گسترش همکاری های علمی، آموزشی و فناوری گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی، دیپلماسی تقریب مذاهب در عرصه های ملی و بین المللی را تحقق می بخشد و امیدواریم با این تفاهم نامه، شاهد تقریب مذاهب در عرصه ملی و بین المللی و همچنین وحدت اسلامی باشیم.

دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام با عنوان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر وحدت اسلامی تاکید داشته اند، اظهار داشت: این شبکه با عضویت 57 کشور، می تواند در زمینه تبادل علمی، آموزشی و همچنین رشد زیرساخت های کشورهای اسلامی برای دستیابی به وحدت بیشتر، نقش آفرین باشد.

وی افزود: اهتمام شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام، بر گسترش وحدت اسلامی و انتقال فرهنگ و اندیشه تقریب در بین دانشگاه های مجازی جهان اسلام است.

سید محمد حسینی نیز با عنوان اینکه این دانشگاه دارای رسالت بین المللی است، گفت: عضویت در شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام، نقطه عطفی برای معرفی بیشتر این دانشگاه و آغاز فصل جدید فعالیت های برون مرزی و جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه مذاهب اسلامی از مهرماه دانشجوی مجازی می پذیرد

دانشگاه مذاهب اسلامی از مهرماه دانشجوی مجازی می پذیرد