مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-21حوادث

توقیف 39 خودرو و صدور 2400 جریمه در طرح برخورد با پلاک مخدوش


جانشین پلیس راهور پایتخت ازجریمه 2400 راننده که اقدام به پوشش پلاک خودروی خود کرده بودند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور پایتخت از تشدید طرح برخورد با تخلفات پلاک در پایتخت خبر داد.

سرهنگ موسوی پور در تشریح خبر فوق اظهار داشت: طرح تشدید و اجرای گسترده برخورد با تخلفات پلاک در شهر تهران در دستور کار جدی پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته و رانندگانی که در اعداد و ارقام پلاک خودروی خود تغییر ایجاد کرده و اقدام به پوشش پلاک کنند، متوقف شده و مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

وی گفت: با شروع ممنوعیت های تردد شبانه که با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا ابتدا از ساعت 21 تا 4 صبح و بعدا به ساعت 22 الی 3 صبح تغییر پیدا کرد تعداد معدودی از رانندگان جهت تردد در این ساعات اقدام به پوشش یا مخدوشی پلاک خودروی خود کردند که پلیس راهور تهران بزرگ از همان ابتدا با این نوع تخلفات برخورد کرد.

وی تصریح کرد: در ساعات ابتدایی روز نیز برخی از رانندگان به جهت ورود به محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوا و قبل از رسیدن به دوربین های محدوده طرح ترافیک اقدام به مخدوشی و پوشش پلاک کرده و بعد از رد شدن از آن مجدد این پوشش ها را برداشته و به راه خود ادامه می دهند غافل از اینکه تمام این اقدامات و تخلفات توسط دوربین های محدوده ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 39 خودرو و صدور 2400 جریمه در طرح برخورد با پلاک مخدوش

توقیف 39 خودرو و صدور 2400 جریمه در طرح برخورد با پلاک مخدوش