مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-04-21سياسي

وداع با فاتح نبل و الزهرا


مراسم وداع با پیکر سردار محمدعلی حق بین، فرمانده شجاع گیلانی و مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در دیار میرزا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدعلی حق بین رزمنده باافتخار گیلانی دوران دفاع مقدس و جبهه های مقاومت و یار دیرین حاج را از شر داعشیان آزاد کرد.

نبل و الزهرا یکی از شهرهای شیعه نشین سوریه بود که حدود پنج سال در اشغال داعشیان بود اما رزمندگان گیلانی در نبردی سخت به فرماندهی سردار حق بین توانستند این شهر را از اشغال داعشیان درآورند که این کار مورد تحسین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز قرار گرفت.

پس ازاین عملیات بزرگ و آزادسازی نبل و الزهرا سردار قاسم سلیمانی در مقر رزمندگان گیلانی حضور یافت و این کار بزرگ را فتح خیبر نامید و انگشتر خود و اسلحه ای که توسط رزمندگان گیلانی به غنیمت گرفته شده بود به سردار حق بین هدیه کرد   پس ازآن شجاعت های فراوان سردار حق بین نائل به دریافت نشان درجه سه فتح از سوی شهید سلیمانی شده بود (نشان فتح به عنوان سمبل عملیات پیروزمندانه رزمندگان اسلام و نشانی برای فاتحان عملیات پیروز رزمندگان اسلام انتخاب شده است) سردار حق بین تا چند سال پیش در سمت فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان مشغول بود و بعدازآن به عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با فاتح نبل و الزهرا

وداع با فاتح نبل و الزهرا