مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-21سياسي

راه «سردار حق بین» الگوی نسل جوان خواهد بود


نماینده ولی فقیه در گیلان با ماندگاری نام و یاد سردار« محمد علی حق بین» در تاریخ ایران و گیلان، گفت: راه و سیره وی همچون میرزا کوچک الگوی نسل جوان و نسل های آینده خواهد بود.

- رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با ماندگاری نام و یاد سردار محمد علی حق بین در تاریخ ایران و گیلان، گفت: راه و سیره وی همچون میرزا کوچک الگوی نسل جوان و نسل های آینده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی صبح چهارشنبه در مراسم وداع با پیکر سردار پاسدار محمدعلی حق بین فرمانده گیلانی جبهه مقاومت ضمن تسلیت شهادت این سردار، گفت: سردار حق بین از همان ابتدا به حقانیت اسلام و پیامبر پی برد و در راستای کسب رضایت الهی گام برداشت.

امام جمعه رشت با بیان اینکه این سردار رشید اسلام بخش اعظمی از عمر خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب صرف کرد، بیان کرد: سردار حق بین پس از تهدید دشمنان و بر اساس برنامه ریزی های سپاه در جبهه کردستان حضور یافت و به مبارزه با دشمنان پرداخت.

وی با اشاره به حضور سردار حق بین در سوریه و عراق، اضافه کرد: ایشان در مقابل توطئه آمریکا و صهیونیست ایستاد و مبارزه کرد و در این راه موفق به کسب نشان افتخار ازسوی رهبری شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه سردار حق بین در تاریخ ایران و گیلان جاودانه خواهند ماند، عنوان کرد: راه و سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه «سردار حق بین» الگوی نسل جوان خواهد بود

راه «سردار حق بین» الگوی نسل جوان خواهد بود