مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-21حوادث

کشف 6 تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از کشف یک تن و 25 کیلوگرم موادافیونی و دستگیری هشت قاچاقچی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد با اشاره به اهمیت دستاوردهای ان قصد انتقال چند محموله افیونی از طریق محورهای این استان به دیگر استان ها را دارند.

وی افزود: ماموران پلیس در شبانه روز گذشته با رصد دقیق اطلاعاتی خودروهای اشرار را در محورهای مواصلاتی یزد شناسایی و در سه عملیات جداگانه شش دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری هشت نفر از سوداگران مرگ، گفت: در این عملیات ها یک تن و 25 کیلوگرم موادمخدر شامل؛ 658 کیلو تریاک و 367 کیلو حشیش را کشف کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان این که سوداگران مرگ این محموله ها را از شرق کشور تهیه و بارگیری و قصد انتقال به مرکز کشور را داشتند، تصریح کرد: قاچاقچیان به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس این استان از ابتدای سال تاکنون بیش از شش تن و 800 کیلوگرم انواع موادافیونی کشف شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایش 72 درصدی را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در یزد

کشف 6 تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در یزد