مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-21بين الملل

پیراهن آبی های میانمار برای آزادی بازداشتی ها و علیه خونتا دست به اعتراض زدند


فعالان ضد کودتای میانمار امروز (چهارشنبه) با هدف آزادی زندانیان بازداشتی از سوی خونتا و در حالی دست به اعتراض زدند که دولت نظامی اعلام کرده یک دولت متحد ملی که از سوی اپوزیسیون تشکیل شده، - فعالان ضد کودتای میانمار امروز (چهارشنبه) با هدف آزادی زندانیان بازداشتی از سوی خونتا و در حالی دست به اعتراض زدند که دولت نظامی اعلام کرده یک دولت متحد ملی که از سوی اپوزیسیون تشکیل شده، غیر قانونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، میانمار از اول فوریه سال جاری میلادی و همزمان با وقوع کودتا علیه دولت مدنی این کشور در بحران به سر می برد.

انجمن کمک رسان زندانیان سیاسی می گوید از زمان وقوع کودتا 738 تن توسط نیروهای امنیتی میانمار کشته شده و 3300 تن دیگر نیز اکنون در بازداشت به سر می برند در حالی که 20 تن از آنها به مرگ محکوم شده اند.

رهبر اعتراضات میانمار اعلام کرده است، لطفا صدای خود را به گوش جهانیان برسانید و آزادی تمام افرادی را که به صورت ناعادلانه و توسط نیروهای امنیتی خونتا بازداشت شده اند، بخواهید.

همچنین امروز مردم تصاویری را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند که در آن معترضان لباس های آبی به تن داشتند و پلاکاردهایی را در دست داشتند که اسم یکی از افراد بازداشتی بر روی آن نوشته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیراهن آبی های میانمار برای آزادی بازداشتی ها و علیه خونتا دست به اعتراض زدند

پیراهن آبی های میانمار برای آزادی بازداشتی ها و علیه خونتا دست به اعتراض زدند