مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-21سياسي

آجر به آجر همدلی تا تحقق سقف بر سر محرومان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومان به حساب 100 امام (ره) واریز کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومان به حساب 100 امام (ره) واریز کنند.

رضا خواجه ای ظهر امروز (اول اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات انجام شده از محل کمک ها به حساب 100 حضرت امام (ره)، اظهار کرد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اقدام به تاسیس نهادهای انقلابی کردند که فلسفه اصلی تاسیس این نهادها در راستای ترویج و گسترش ارزش های اسلامی در سطح جامعه بود که در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام (ره) به عنوان اولین نهاد سازندگی در کشور برای رفع مشکل مسکن محرومان افتتاح و تاسیس شد.

وی با بیان اینکه هدف امام (ره) از افتتاح حساب 100، تامین مسکن محرومان و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بود، افزود: در حال حاضر نیز مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومان از طریق شماره حساب 0110011001005 نزد بانک ملی واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجر به آجر همدلی تا تحقق سقف بر سر محرومان

آجر به آجر همدلی تا تحقق سقف بر سر محرومان