مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-21بين الملل

نظامیان آلمان دو ماه زودتر از آمریکا، از افغانستان خارج می شوند


طبق گزارش رسانه ها، وزارت دفاع آلمان به پارلمان اطلاع داد که درصدد جلو انداختن خروج نظامیان این کشور از افغانستان و انجام این اقدام در تاریخ چهارم جولای (13 تیر) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با شدت گرفتن اظهارنظرها در آمریکا و ناتو درباره طرح دولت ، وزارت دفاع آلمان در تلاش است حداقل دو ماه زودتر از برنامه زمانی دولت جو بایدن برای خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان، نظامیان آلمانی را از افغانستان خارج کند.

طبق گزارش این رسانه آلمانی، ارتش آلمان در مشورت با متحدان این کشور در ناتو در حال آماده شدن برای خروج سریع تر نظامیان آلمانی از افغانستان است.

خبرگزاری آلمان افزود، وزارت دفاع آلمان به اعضای بوندستاگ (پارلمان فدرال آلمان) اطلاع داد که برنامه برلین خارج کردن نظامیان خود از افغانستان در تاریخ چهارم جولای (13 تیر ماه) است.

پیش از این، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در تصمیمی که مخالفت شدید جمهوری خواهان ارشد این کشور را به دنبال داشت، اعلام کرد که در نظر دارد بعد از حدود 20 سال حضور نظامی آمریکا در افغانستان، در تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور) نظامیان این کشور را افغانستان خارج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامیان آلمان دو ماه زودتر از آمریکا، از افغانستان خارج می شوند

نظامیان آلمان دو ماه زودتر از آمریکا، از افغانستان خارج می شوند