مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-21سياسي

فقط شهردار اهواز واکسن کرونا زده است


رییس شورای شهر اهواز گفته است تا جایی که اطلاع دارم، به جز شهردار هیچکدام از مدیران شهرداری اهواز، واکسن دریافت نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، این روزها ماجرای سواستفاده برخی مدیران از سهمیه واکسن پاکبان ها در کشور و خوزستان به یکی از سوژه های داغ مبدل شده است تا آنجا که حتی امروز رییس جمهور نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و خواستار مجازات این افراد شد.

طبل رسوایی مدیرانی که  واکسن گذاشتند بر ماجرای این تخلف خصوصا در اهواز هستند اما مطالبه افکار عمومی خواستار برخورد متخلفان دریافت کننده واکسن هستند.

فقط شهردار اهواز واکسن زده رییس شورای شهر اهواز در واکنش به سواستفاده شهردار اهواز از سهمیه پاکبان ها و غسالها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفته است تا جایی که اطلاع دارم، به جز شهردار هیچکدام از مدیران شهرداری اهواز، واکسن دریافت نکرده است.

وی درباره ماجرای تزریق واکسن به شهردار اهواز، توضیح داد: طبق توضیحات شهردار، حدود 20 روز پیش، یکی از تیم های واکسیناسیون مرکز بهداشت به دفترکار شهردار اهواز مراجعه کرده و از وی می خواهند که برای ترغیب پاکبانان و پرسنل شهرداری، واکسن بزند، شهردار از آنها درباره قانونی بودن دریافت واکسن سوال می کند و آنها پاسخ می دهند که منعی وجود ندارد و شهردار می تواند واکسن تزریق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط شهردار اهواز واکسن کرونا زده است

فقط شهردار اهواز واکسن کرونا زده است