مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-21ورزشي

1200 نفر از کارکنان ارتش در فارس صاحب خانه می شوند


فرمانده نیروی ارتش از صاحب خانه شدن یک هزار و 200 نفر از کارکنان ارتش در استان فارس با بهره برداری از پروژه های مسکونی در حال اجرا یا تکمیل شده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش از پروژه های در حال ساخت این نیرو در شیراز، بازدید کرد.

وی با قدردانی از فرماندهان نظامی و مدیریت شهری شیراز که با همکاری و پیگیری خود موجب تسریع در روند اجرای پروژه های نیروی زمینی ارتش در این شهر می شوند، اظهار داشت: امید است بتوانیم منازلی را به کارکنان واگذار کنیم که زیبنده آنان باشد و موجب ارتقای بیش از پیش منزلت اجتماعی شان شود.

امیر حیدری همچنین از صاحب خانه شدن یک هزار و 200 نفر از کارکنان ارتش در استان فارس با بهره برداری از پروژه های مسکونی در حال اجرا یا تکمیل شده خبر داد.

بنا بر این گزارش، افتتاح منازل سازمانی 144 واحدی تیپ 37 زرهی، مراسم کلنگ زنی واگذاری زمین های موقوفه محرر، بازدید از روند ساخت منازل سازمانی 460 واحدی باغ تخت، بازدید از روند ساخت بیمارستان منطقه ای نیروی زمینی ارتش، افتتاح منازل شخصی 360 واحدی و کلنگ زنی پروژه فاز چهار تعاونی نور کوثر زرین در شهرک گلستان، افتتاح منازل شخصی 72 واحدی و کلنگ زنی پروژه منازل شخصی تعاونی مسکن نظامیان فارس در شهر صدرا، بازدید از کارگاه ساخت بقعه شهدای کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 نفر از کارکنان ارتش در فارس صاحب خانه می شوند

1200 نفر از کارکنان ارتش در فارس صاحب خانه می شوند