مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-21سياسي

توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی


فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای دوباره طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان همدان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان در قالب این طرح در دو نوبت اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه را خواهیم داشت.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای دوباره طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان همدان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان در قالب این طرح در دو نوبت اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه را خواهیم داشت.

  سرهنگ علی بقایی اظهار کرد: در سپاه ناحیه همدان همزمان با سراسر کشور، مرحله نخستین طرح شهید سلیمانی را از آذرماه سال گذشته با همکاری شبکه بهداشت آغاز و بسیجیان شرکت کننده در این طرح را در تیم های نظارتی حمایتی و مراقبتی سازماندهی کردیم که تیم های مراقبتی در پایگاه های بهداشت، خانه های سلامت و مراکز درمانی مستقر شدند.

وی افزود: تیم های نظارتی با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی نظارت ها را بر مراکز و اجتماعات انجام دادند و تیم های حمایتی نیز در قالب گروه های جهادی و بسته های کمک مؤمنانه فعالیت داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سپاه ناحیه همدان، فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در سطح شهرستان و استان این تیم ها یک بار دیگر کار خود را آغاز کرده اند و با قوت در حال اجرای مأموریت های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی

توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی