مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-21اقتصادي

فرصت یک ماهه وزارت ارشاد برای اجرای پروژه پردیس سینمایی امید نور


فرماندار شهرستان نور، با توجه به فرصت یک ماهه وزارت ارشاد برای اجرایی شدن پروژه پردیس سینمایی امید گفت: از شهردار و شورای شهر انتظار داریم که تا فرصت از دست نرفته در اجرای کار تسریع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، در آبان ماه سال 98 با توافق بین شهرداری شهر نور و سازمان سینمایی کشور، قرار بود بیستمین پردیس سینمایی کشور (طرح سینمای امید) در شهر نور احداث شود، بنابراین در حضور مدیرکل ارشاد مازندران، نماینده وقت شهرستان، فرماندار، رییس وقت شورای شهر تفاهم نامه ای به امضای شهردار و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور رسید.

در ادامه با برنامه ریزی انجام شده با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در اوایل دی ماه همان سال کلنگ احداث این پردیس سینمایی به زمین خورد و قرار بود در فروردین امسال تکمیل و به بهره برداری برسد اما برخی مشکلات از جمله نبود پیمانکار، شرایط اقتصادی و تغییرات قیمت ارز سبب شد تا این اتفاق نیکو با توجه به همه پیگیری های انجام شده تا کنون بی نتیجه بماند.

در روزهای اخیر با توجه به تاخیر در اجرایی شدن پروژه وزارت ارشاد با تعیین زمان و فرصت برای آغاز عملیات اجرایی تاکید کرد در صورتی که در فرصت تعیین شده اقدام خاصی صورت نگیرد، مجوز پردیس سینمایی از شهرستان نور به شهرستان دیگری منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه وزارت ارشاد برای اجرای پروژه پردیس سینمایی امید نور

فرصت یک ماهه وزارت ارشاد برای اجرای پروژه پردیس سینمایی امید نور