مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-04-21حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای در الیگودرز/ محموله کالاهای قاچاق در دورود متوقف شد


فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای در الیگودرز، از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و کشف کالاهای قاچاق در شهرستان دورود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز چهارشنبه در سخنانی، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهر الیگودرز، موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی 2 نفر اعضای باند سارقان حرفه ای را در سطح شهر الیگودرز شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به 20 فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه شامل، پل آهنی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، لوله های گاز، لوله های چاه آب کشاورزی و ادوات کشاورزی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال کشف شد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به شناسایی مال باختگان، به شهروندان توصیه کرد که اماکن خصوصی و کارگاه های خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز و از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: مأموران انتظامی بخش انتظامی سیلاخور شهرستان دورود در اجرای طرح مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای در الیگودرز/ محموله کالاهای قاچاق در دورود متوقف شد

دستگیری سارقان حرفه ای در الیگودرز/ محموله کالاهای قاچاق در دورود متوقف شد