مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-04-21حوادث

راننده شیطان صفت دستگیر شد


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت راننده پرایدی خبر داد که در پوشش مسافرکشی قصد تعرض به دختر جوان را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام خبر بازداشت مرد شیطان صفتی که قصد تعرض و آزار و اذیت یک خانم جوان را داشت، اظهار داشت: روز گذشته دختری حدوداً 22 ساله با حضور در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس عنوان کرد که از دست راننده ای شیطان صفت گریخته است.

وی افزود: دختر جوان در اظهارات خود عنوان کرد، صبح روز گذشته از خیابان تهران نو به مقصد خیابان اتحاد، برای رفتن به محل کار خود، به دلیل عدم وجود تاکسی، سوار بر یک خودروی پراید شخصی مسافرکش شده اما راننده در میانه راه، به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: شاکی در ادامه اظهار کرد که  پس از مطلع شدن از قصد و نیت راننده ابتدا با وی طرح دوستی ریخته و در همان حین به سرعت در پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع پیش آمده باخبر و موقعیت مکانی زنده خود را از طریق موبایل برای وی ارسال کرده بود.

وی تصریح کرد: دختر جوان بعد از ارسال موقعیت مکانی خود و اطمینان از اینکه مدیر شرکت در جریان قرار گرفته و به زودی به محل می رسد، خود را از خودروی پراید به پایین پرتاب می کند، اما راننده موفق می شود که کیف  دختر را از دستش کشیده و پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده شیطان صفت دستگیر شد

راننده شیطان صفت دستگیر شد